Fyyyyy faaaaan!!!!!!................

Idag har jag varit ledig från jobbet.
Vi 07-tiden i morse åkte jag och Johanna till Falun och
vi kom hem vid 15-tiden.

Falun hade toppenväder. Det var så skönt och soligt ute.
Solen värmde på skapligt.
Med andra ord, så var det en skön höstdag.

Om ca 1½ timme ska jag och Johanna till granntanta på party igen.
Men idag är det smycken från "Dag & Natt".... tror jag det var.

Men jag hinner inte vara där allt för länge, för kl. 18.30 är
det ju vävning.... fast idag blir det nog lite senare för min del.

Och i morse vaknade man till ett blå riksdag....fyyyy faaaan!!!
Vad är det som händer med Sverige???
Nog är det väl fortfarande mest "vanliga" arbetare i det här landet??
Men att bedöma av valresultatet, så verkar Sverige
ha många miljonärer....ekonomiskt oberoende människor som inte
behöver oroa sig för arbetslöshet eller att dom blir
avstängda från försäkringskassan för dom har ju pengar ändå... tydligen.
För att inte tala om SD, som fick så många röster!!!
Det är skrämmande!!!!!

Vart är Sverige på väg?????????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0