Jag har varit på Cirkus........

Det blev att jag åkte och jobbade idag med.
Visserligen kände jag mig inte nå mycket bättre då, men just
nu så känner jag mig lite bättre....är inte så täppt i näsan.
Kanske man är på bättringsvägen???

Johanna som har varit hemma idag med, känner sig lite bättre.
Så i morgon skulle hon till skolan igen.

Efter jobbet var jag en snabbis hem till Marko och kidsen.
Där blev jag "beordrad" att sätta mig på trappen och
titta på cirkus. Så det jag fick se, var två söta
cirkusprinsessor som gjorde konster.
Hahhahhahahah..... dom är då för härliga.









Det blev lite olika konster på gungställningen och på gräsmattan.
Lilla Molly visade bla att hon kunde göra kullerbyttor.


När jag kom  hem från "Cirkusen", så var mina föräldrar
här och hälsade på.
Så vi satt i köket och pratade om ditten och datten.



Trackback
RSS 2.0