Jag sa lite för mycket idag..... tydligen......

På jobbet idag satt vi och pratade om dieter och sånt.
Då kom jag in på det här med olika "biverkningar" i början
av min diet..... och i det här fallet om tröttheten.

Jag råkade säga att jag faktiskt börjat känna att det
håller på att vända sig, det här med tröttheten.
Jag känner mig lite piggare nu.

HA, det skulle jag väl aldrig ha sagt!

För jag har varit så jävla trött idag, efter jobbet, så
jag har inte lyckats hålla mig vaken i många minuter sen
jag kom hem... och fram tills nu.

Tröttheten bara kom som en blixt från en klar himmel!

Så lite ironiskt är det ju... att samma dag som man
nämner att man känner sig lite piggare.... ja, då blir
man så trött ...... så att man inte orkar/klarar av att hålla
sig vaken.... bara så där, helt plötsligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0