Pysselkväll........

Idag har jag knappt varit hemma.

Först så har jag ju jobbat till kl. 16.00.
Jag hann vara hemma ett litet tag, innan jag och Johanna
var ner till Stuvar & Hobby och handlade lite till
pysselkvällen. Sen var jag till Din-X och tankade bilen,
så att jag kommer till jobbet resten av veckan.

Kl. 17.30 var det dags att premiära med pysselkvällen.
Idag var vi hemma hos Katja.
Dom har ju gjort ett nytt kök och det var så fint.
Jag blev riktigt avundsjuk på hur fint det var och på
alla finesser som fanns i skåp och lådor.
Så vill jag också ha!!!!

Det var jag, Johanna, Katja och Anette som pysslade ikväll.
Det var riktigt trevligt och roligt!!!
Vi höll på i nästan tre timmar och tiden gick så fort.
Det sa bara svisch!!!
Så nu ser man fram emot nästa veckas pysselkväll.





Idag lyckades jag pyssla ihop detta tyghjärta. Hänget saknas, men sen är den klar.



Trackback
RSS 2.0