Som en nåldyna......

Är hemma från jobbet i dag med.
Känner mig lite bättre, men illamåendet är kvar.
(Och nej, jag är inte gravid!).
Blir det inte värre än så här, så åker jag och
jobbar i morgon igen.

Mattias är tillbaka i skolan igen, men Johanna är
fortfarande hemma. Hon mådde i alla fall lite
bättre i går kväll.......

Åh, det är så fint väder ute... soligt.
Perfekt väder för en liten fotosafari!

Det enda jag har i almanackan idag, är ett
besök hos doktor Jens. Han ska väl stickas med
sina låååånga vassa nålar.....huvva.
Usch, jag är lika nervös varje gång jag ska dit.
För ibland gör det riktigt ont när han sticker och sen
ibland är det mindre plågsamt.
Man känner sig som en nåldyna.
Ja, ja....förhoppningsvis så ska ju smärtan i axlarna
bli bättre av allt stickande.... om jag har tur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0