Tuggummi.......

Idag har jag varit till Skönvikt igen och träffat
en sköterska.

Det blev ett bra resultat idag med :)

Så det är bara att fortsätta och kämpa och bita ihop
när det känns och är som jobbigaste.

Jag saknar att inte få tugga tuggummi. Något så enormt!!!
Jag är ju tuggoman annars. Och nu så "får" man inte ens göra det!
Tog upp det med sköterskan och tänkte att jag ev. skulle
få ett litet godkännande att tugga tuggummi, någon gång,
då och då. Men siddu det fick jag inte! Suck!
Hon såg inga som helst fördelar med det, så kunde jag hålla
mig ifrån det så var det ju bra.

Ja, det är väl bara att kämpa på så länge det går.....
Men jag känner att jag snart kommer att drömma om tuggummi.
Man ser ju hela tiden någon som tuggar på ett tuggummi... och då
blir jag helt besatt av det... och kan inte tänka på något annat än
att jag också vill ha ett tuggummi. Åh, det ser ju så "gott" ut!

Så just nu saknar och längtar jag mest efter ett tuggummi
i munnen. Och då ska det helst vara Juicy Fruit.... för den har
den rätta konsistensen... lite hårdtuggad. Det gillar jag!

Åh, bara av att skriva om tuggummi här, så blir jag att dregla.
Hahhahhahaaa......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0