Blev ingen semesterdag.....

Igår bestämde jag mig för att ta ut en semesterdag idag.
Och anledningen till det var att jag skulle på ett möte kl. 09.30,
här i Smedjebacken.
Jag hade ingen lust att sitta och åka fram och tillbaka
mellan Ludvika och Smedjebacken...

Jag var iväg på mötet, som höll på till ca 10.40.

När jag kom hem så började jag fundera på om jag
skulle åka och jobba ändå.
Jag skulle ju hinna jobba ½ dagen.

Sagt och gjort!
Jag åkte och jobbade, och sparade på min semesterdag.

Efter jobbet var jag hem och frågade om någon ville följa med
mig på bio, i Ludvika.
Det var bara Johanna som ville det.

Mattias väntade på att hans kompis Lukas skulle komma.
Grabbarna ska ha en LAN-kväll/natt, här.
Så då blir det att vi har en nattgäst här idag.

Hasse var inte sugen på bio... och det antagligen av att
han är trött. Ja, det ser då ut som det.

Men jag och Johanna åkte iväg på bio.
Och vi såg denna film:




Och både jag och Johanna tyckte filmen var bra.

Efter bion åkte vi till Willys och handlade, och sen var det raka vägen hem.

Resten av denna dagen blir det att bara ta det lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0