Dags att sätta fart.....

Nä, nu måste jag sätta fart!

Jag har slöat hela förmiddagen... skönt!

Jag ska hoppa in i duschen, fixa iordning mig, åka ner
till Konsum och handla lite, fixa lunchen och sen
kanske vi får lite främmanden.

Sen ska jag även senare idag till mina föräldrar.
Jag ska dela med mig av smörgåstårtan, till dom.
Ska även höra med bror min om dom vill ha lite
smarrig smörgåstårta.

Sen kan det även bli en Ludvika vända idag.... kidsen
kanske ska hem till pappa sin och gratta honom på födelsedagen,
som visserligen var igår.
Men Seppo var så himmelens förkyld och matt igår, så han orkade
helt enkelt inte med besök då.




Kommentarer
Postat av: Karina

Smörgåstårtorna såg jättesmarriga ut! Räkor, mums!



Det är roligt att göra dem själv tycker jag, fast nu var det ett tag sedan som vi gjorde några. Man kunde ju göra en liten stubbe ibland.



På förr och nu-bilderna tycker jag också att Michael och Duane ser bättre ut nu. Michael Bolton passar mycket bättre i kort hår än den där hemska slitna tunna hockeyfrillan han envisades med att ha så länge...

2011-04-02 @ 14:21:22
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, smörgåstårtan var smarrig!



Ja, Bolton passar MYCKET bättre i kort frilla.



Kram!

2011-04-02 @ 16:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0