Kaffe och prat ute på altanen......

Vid lunch kom Teresa och Kicki förbi här och ville ha kaffe.
Men just då hade jag inte riktigt tid med kaffe, så då
fick dom vänta tills jag hade kockat färdigt lunchen.... som
idag var köttfärssås och spagetti.

Sen blev det kaffe och en massa prat, ute på altanen.
Där var det varmt och trevligt!
Puuuh... jag fick öppna dörrar och fönster så det skulle
bli lite korsdrag och nedkylning av luften inne i altanen.
Sen blev det riktigt skönt, tyckte jag i alla fall.

När "tjejerna" gick, så hann det bara gå någon minut,
så kom nästa trevliga besök.
Det var min mamma som kom, och vi hamnade
också ute på altanen.

Johanna som har varit hos Seppo, sen igår kväll, kom
hem strax efter det att morsan kom hit.
Hon kom och gjorde oss sällskap.

Snart kommer Hasse hem, efter ett 12 timmars förmiddagsskift.
Gissar att han är supertrött!

Mattias är hemma och har kompisar inne på sitt rum... men än
så länge är det rätt så lugnt där inne.... "peppar, peppar...."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0