Onsdagens lägesrapport......

Vilket blåsväder vi har haft idag.
Och när solen var framme, så värmde den på riktigt ordentligt.
Med andra ord: Rätt så skönt väder!

Idag var det några på jobbet som såg en huggorm
vid en slänt, på baksidan av verkstaden....huvva.

Efter jobbet var jag och Johanna till Röda Korsets
Seconhandbutik.
Idag fyndade jag inget, men Johanna däremot fyndade
riktigt bra.
Hon köpte en grönaktig service i 16 delar..... glasskål och
matchande uppläggningsfat i grönt glas.... glas och karaff i
grönt glas.... och allt detta var ju så klart i stilen retro.

Sen var vi en snabbis till "busungarna".
Jag hade nämligen fyndat en söt liten påskkycklings kakform
på loppiset vid jobbet.
Den lämnade vi där och sen fick även Johanna äran att
träffa Vilda och Britta (marsvinen).

Sen klockan 17.30 var det akvarellkurs för mig.
Jag försökte mig på att göra karikatyrer av olika kändisar.
Inte lätt, kan jag säga!




Kommentarer
Postat av: Karina

Du får väl lägga upp dina karikatyrbilder här så får vi, dina bloggläsare, gissa vilka de föreställer!

:-)

2011-04-08 @ 15:58:56
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Hmmmm... du tycker det?

Njaa, vi får se....för dom är ju inga "riktiga" karikatyrbilder...eftersom jag inte kan rita sånna...men jag försöker i alla fall =)



Ska tänka på saken!



Kram!

2011-04-08 @ 20:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0