Stressat runt som yra höns.......

Idag är jag ledig.

Men jag fick ha väckarklockan på väckning i morse, så att jag
och Hasse skulle hinna stor/påskhandla innan han skulle
iväg och jobba ett eftermiddagsskift.
(Han brukar gå ner till jobbet kl. 11.00).

Så vid 9-tiden åkte vi mot Lyviksberget och till Coop Extra.
Johanna och Mattias var också med, för dom skulle åka med
10.30 bussen till Borlänge och till Kupolen...för att shoppa.

Så medans jag och Hasse var inne på Coop och trängdes med
lite folk och stressade runt som några yra höns,
så satt kidsen kvar i bilen och väntade.

Vi hann med nöd och näppe ut ur affären och åka till busstationen
innan bussen mot Borlänge gick.
Jag tror kidsen hade 3-4 minuter på sig innan
bussen åkte.

Sen var det bara att stressa hem, så Hasse hann äta något innan
han skulle ner på Ovako och jobba.

Efter lunch kom mina föräldrar förbi här en sväng.
Farsan hade med sig filéad regnbåge åt oss och morsan hade
med sig två krukväxter till oss.
Så snällt av dom!

Sen har jag här i min sköna ensamhet donat och grejat lite,
här hemma.... men bara lite :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0