Irriterande och frustrerande........

Nu när vi närmar oss månadsskiftet, på jobbet, så har
vi genast mer att göra och lite mer press på oss.
Allt ska ju hinnas göras färdigt tills ett visst datum.

Och vad händer då?
Joooo, vårat lönesystem, programmet som jag jobbar med,
den krånglade och hakade upp sig idag....grrrrr.

Skulle göra en rättning och avstämning i morse.... och längre
än så kom jag inte.
Åh, vad irriterande och frustrerande!!!!

Och det som var ännu mer irriterande och frustrerande, var
att jag kunde inte jobba något alls i programmet, på hela dagen!!!!

Så imorgon har jag nog fullt upp på jobbet..... suck!

När jag kom hem från jobbet, ville jag bara lägga mig för att vila/sova.
Men siddu, det gick inte!

För strax efter kl. 17.00 var det dags för mig att bege mig mot akvarellkursen.
Det kändes lite motigt och jobbigt....för jag var ju så trött.
Men efter ett tag "piggnade" jag till mig lite...men inte mer än att
jag hade bara lust till att försöka rita karikatyrer på olika kändisar.
Bilder på dessa kommer senare....ifalll någon vill gissa vilka det ska föreställa?

Ja, och nu är det väl bara att vänta tills man får gå och lägga sig, för natta.




Kommentarer
Postat av: Johannaaa

Jippie! Ska bli kul att gissa på dina karikatyrer! :D

2011-04-29 @ 17:10:02
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0