Vi får väl se......

Ännu en blåsig dag!

Undra vad man ska hitta på att göra idag då?

Jag och Hasse har pratat lite löst om Falun.
Han vill dit och kolla in någon "motor-loppis", och jag
vill dit på en fotosafari.
Men inget är bestämt!

Mattias har fortfarande sin nattgäst här, men han blir
hämtad snart. Så få se om Mattias kan vara sugen
på att följa med på en tur till Falun?
Hmmm....tror nog inte det.... för han är oftast väldigt
negativ och anti mot våra utflykter... till en början.
Sen när man väl får med honom, så brukar han tycka
det är roligt.
Men innan man kommer så långt, så är det en MASSA
gnäll, bråk och tjafs.... tråkigt nog.

Johanna har jag inte sett än, så jag misstänker att hon
sover fortfarande. Hon är familjens sjusovare.
Tänkte i alla fall höra med henne om hon ev. är
intresserad av en fotosafari.... eller om hon har andra planer.

Men som sagt, inget är bestämt, så det kan bli
vad som helst eller inget, idag.

Vi får väl se!




Kommentarer
Postat av: Vävaren

Ska man på DAK-marknaden i Falun så ska man nog vara där vid 8 när de öppnar om man vill fynda...

2011-04-09 @ 12:21:05
Postat av: Jaana

Vävaren: Ahaaa!?

Men jag vet inte om Hasse är ute efter att fynda eller om han bara vill gå där och titta???



Kram!

2011-04-09 @ 13:01:30
Postat av: Vävaren

Bara ett tips. DAK har en ännu större marknad i Falun i september, det brukar alltid vara första lördagen i september. Du kan googla på Dalarnes Automobilklubb för rätt datum.



Å andra sidan, loppis är ju alltid kul att gå på oavsett när man kommer dit! :-)

2011-04-09 @ 13:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0