Augustifesten.......

Sen i torsdags och fram tills imorgon är det Augustifest
här i Smedjebacken. Det är kommunen som har ordnat den
i samarbete med andra.

Det finns massor av olika aktiviteter och jippon i dessa fyra dagar.

Ikväll, klockan 21.00, kan man gå till torget och titta på
Pugh Rogefeldt när han uppträder.
Först tänkte jag att jag skulle gå ner dit och lyssna på honom, men
nu har jag ångrat mig..... jag känner inte för det, helt enkelt.

Idag har även Smedjebackens "nya" upprustade torg invigts.
Men jag var inte dit och tittade.
Ja, jag har inte varit på någon aktivitet eller jippo....än.

Jag var lite intresserad att gå till biblioteket och till Släktforskar föreningens
prova-på grej. Men det blev inget av det heller....suck.
Jag trodde nämligen att det skulle vara imorgon, men då har det varit idag.

Imorgon finns det lite olika saker jag lite intresserad av.
Loppisar, prova-på luffarslöjd och lite annat.
Få se om det blir av att jag går på det????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0