Förråds röjning......

Förmiddagen slappade vi igenom, jag och Hasse.

På eftermiddagen gick vi loss inne i vårat stora förråd och röjde.
När Johanna kom från skolan blev hon också med i röjandet.

Vi höll på i flera timmar och vi har inte ens kommit halvvägs...puuuh.

Fy Fabian vad GREJER och SKRÄP man har!!!!!

Men trots att det är mycket kvar att sortera och gå igenom, så blev
vi alla riktigt nöjda med dagens röjandet.
Vi fick undan en hel del och nu märks det att man har varit
där inne och gjort något i alla fall......

Mattias har som vanligt kompis/kompisar här hemma.
Dom sitter inne i Mattias rum och spelar på dator och PS3.
Vad annars!?

Vilket kanon väder vi har idag!!!! Riktig sommarvärme!!!!

Hasse åkte iväg på motorcykeln alldeles nyss.... han lär ju passa
på nu när det är så fint väder.

Själv var jag ett tag sugen på att åka iväg någonstans på en fotosafari.
Det är ju så härligt väder ju!

Men just nu är jag trött och seg, efter flera timmars röjande.
Och axlarna värker.....trots att jag försökte ta det lugnt och Hasse
fick bära och lyfta det mesta.... men, men.....

Få se om jag piggnar till om ett tag.... och åker iväg på en fotosafari???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0