"Hårt" campingliv.......

Imorse när jag vaknade, på campingen, var jag helt slut.
Två nätter i husbilen, på en hård bädd = dåligt med sömn och ryggont.

Men sen hade jag även ett till "bekymmer", när jag vaknade.
Magkatarr! Inte roligt!
Det blev nog för mycket med två grillkvällar.....på raken......

Så jag klev upp och gick ut till de andra, som också hade nyss
klivit upp och talade om att jag var tvungen att ta Saaben och åka
hem så fort som möjligt.... och försöka behandla magkatarren innan
magen pajjade helt.

Tråkigt, men sant!

Så när jag åkte följde Anette med, så att hon skulle hinna vara hemma
ett tag innan dom skulle tillbaka till campingen igen.

Hasse och kidsen kom några timmar senare hem.

Vi alla är nog lite möra och trötta efter campinglivet.... av många
olika orsaker.... t ex värmen.....frisk luft hela dagarna....sämre
sovplatser......osv.

Men det har varit trevligt och roligt att campa tillsammans med
Anette och Henke.

Vi har bara varit hemma idag och så blir det även resten av kvällen.

Min mage är inte helt bra, men den har inte blivit sämre heller....än
i alla fall...."peppar, peppar....."

Sån här varm dag skulle man har varit ute på sjön med båten och
badat och plaskat. Men ingen har haft lust till det.... och det pga av
tröttheten och värmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0