Helt slut......

Igår blev det inget inlägg här på bloggen.
Ja, förutom den tidsinställda inlägget jag fixade till dagen före.

Men igår var jag TRÖTT och MATT!!!!
Jag orkade ingenting!!!!

Från det att jag klev upp ur sängen och tills jag gick och la
mig för natta, kl. 21.00, så satt jag i soffan.
Jag satt och försökte titta på olika tv-program, men nej, det
gick inte. Jag somnade och slumrade till hela tiden.

Usch, det är jobbigt när man är så där slut!

Igår började även vävningen, men jag orkade inte gå dit.

Men idag har jag varit och jobbat ½-tid.
Och jag hade FULLT UPP!!!

Klockan 16.30 ska jag på en timmes härlig och avslappnande fotvård.
Det ser jag framemot!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0