Kallare i luften......

Idag hade jag tänkt städa här hemma, men så blev det inte.
Dels för att jag har varit jättetrött och sen för att det har
varit så varmt.

Men jag har ju en sån tur att jag har en duktig sambo.
Han fick ett ryck på eftermiddagen och började städa nere på.
Det blev jag glad för och uppskattar väldigt mycket!

På eftermiddagen (innan Hasse städade) var jag och Hasse
hem till mina föräldrar på fika och pratstund.

På kvällen var jag, Johanna, Mattias, Teresa och Caroline
till Storsand och tog oss ett kvällsdopp.
Det var skönt och varmt i vattnet.
Det var varmare i vattnet än i luften.
Så det var första gången på hela sommaren som man fick
frysa rejält när man klev upp ur vattnet.... för att luften
var kallare.... brrrrr.
Jag frös ett bra tag efter det att jag hade klätt på mig, men det
var ändock en skön känsla.... att få vara så sval att man frös.

När vi skulle åka hem övningskörde Johanna, och det
gick jättebra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0