Mot mörkare tider?.......

Usch, i morse när jag vaknade så var det så mörkt ute....tråkigt.
Sen om det berodde på att vi går mot mörkare tider eller om det
var för de regntunga molnen....ja, det vet jag inte?
Hoppas på det sistnämda!

Idag var jag trött och seg på jobbet. Men jag var inte den enda!
Var och varannan gick och "klagade" över deras trötthet.
Hmmm....kan det också bero på att vi går mot mörkare tider???

Mot kvällningen var jag förbi hos brorsan och dom.
Där blev det kaffe och Linas super-duper-goda morotskaka....och
en massa prat med de små barnen.

På kvällen var Teresa förbi här en vända.
Vi satt ute på framsidan och pratade, tills det började regna lite.
Då fick Teresa bråttom att hinna hem, ifall det skulle bli en ordentlig skur.

Nu på kvällen har jag tittat på folklustspelet "Barnaskrik & jäkelskap"
med Vallarnas friluftsteater.
Visserligen har jag sett den sen förut, men jag tycker dom är så roliga
så jag kan titta på deras olika lustspel flera gånger om.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0