Något är på gång........

Idag jobbade jag fram till ca klockan 10.00, sen åkte jag hem.
Jag mådde ingen bra.

Fastän vi hade 23 grader varmt inne på kontoret så frös jag.
Jag var tvungen att sätta på mig en fodrad fleecejacka som jag
har på jobbet, och sitta med den på mig.... och ändå frös jag......

Jag brukar inte vara den som fryser!
Gör jag det, ja, då vet man att "något är fel".....
Fast just nu är jag varm istället. På gränsen till att jag svettas....

Sen har jag ju mina smärtande axlar som ger mig sömnproblem
och en hel del smärta.
Idag tror jag att min yrsel och illamående kan ha berott på min ständiga värk
och sömnbrist?

Antingen håller jag på att bli sjuk eller så är det något annat?

Jag är ju så himla trött igen, och har varit det ett tag nu.
Idag t ex har jag sovit till och från hela dagen och jag är fortfarande
väldigt trött och slut..... och ska gå och lägga mig snart.

Vet ej om det är min "snarkapparat" som ej fungerar som den ska?
Eller om det är värken som har blivit till en ond cirkel..... sova dåligt =
trött = mindre energi, lust och ork = bli att må sämre.....?




Kommentarer
Postat av: Karina

Har man värk kan man ju bli lite frusen, fast det kanske inte är det? Många som börjar jobba igen efter semestern eller har barn som börjar på dagis/skola efter sommarlovet brukar ju kunna få förkylningsbaciller med hem första dagarna.



Krya på dig oavsett åkomma! :-)

2011-08-23 @ 21:13:59
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: Tack!



Ja, efter semestrarna blir det mycket nya baciller i omlopp...förkylning, magsjuka och löss!



Visste inte att man kan bli och frysa av värk, men nu vet jag :)



Kram!

2011-08-24 @ 13:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0