Tre år sen.......

Idag, för tre år sen, skapade jag denna blogg och gjorde mitt
första inlägg. Jösses, vad tiden går!!!!

Jag tycker fortfarande att det är lika roligt att blogga....det är
avslappnande.... på något vis.

Sen kanske jag inte alltid  har något vettigt att tillägga här på
bloggen, men så blir det ibland.... pga av tidsbrist....ork....idétorka osv.

Hur länge jag ska blogga, har jag ingen susning om?
Det visar sig väl.

Jag tänkte härma andra bloggare som brukar ha "giweaways" eller
utlottningar på sina bloggar.....för att "fira" något.... eller bara för
själva utlottningens skull.

Mina utlottningar kommer att gå under rubriken "Loppis-utlottning".
Varför, kanske någon undrar?

Jo, för de jag ska ha utlottning på (vet inte än vad det blir) är saker
som jag har här hemma.....saker som jag inte ska ha kvar mer..... så det
kan bli något nytt, men troligtvis något "gammalt".
Vi får väl se vad jag lyckas plocka fram ur gömmorna?

Sen hoppas jag att ni som läser denna blogg, vill vara med på
mina loppis-utlottningar och ha chansen att "vinna" något.

Skulle det vara något för er??????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0