Kvällsdopp i Storsand.......

På eftermiddagen var jag och Hasse förbi hos brorsan och dom.
Där höll dom på att packa och dona för en semestertripp till Furuvik.
Dom skulle åka till campingen där och sova över i några nätter i husbilen.

Nellie och Molly var förväntasfulla och i ivriga.
Dom berättade att dom skulle bada och sen skulle dom gå och titta
på djuren i djurparken.




På kvällen åkte jag och min familj till Storsand och tog oss ett kvällsdopp.
Vi var alldeles själva vid stranden, konstigt nog, med tanke på den fina och
varma kvällen..... men inte mig emot.... skönt att få vara för sig själv.....








Det var jättevarmt och skönt i vattnet. Varmaste badet i år..... tror jag.

Vi badade och plaskade ett bra tag och det var så skönt.
Det var knappt så det svalkade.... kändes det som i alla fall.

Johanna passade på att övningsköra både till stranden och hem igen.
Det gick jättebra!











När vi kom hem igen, så tittade jag och Johanna på en film,
"Du går mig på nerverna - analysera ännu mera".
Den gick på en filmkanal och huvudrollerna spelades av Robert De Niro
och Billy Crystal. Den var rolig och bra!



Trackback
RSS 2.0