Bara Mattias som har varit ute idag......

Jag har bara varit hemma idag.
Jag har mest slöat och vilat....men jag diskade och plockade lite i köket, och
sen gjorde jag kvällsmaten.... fisk i ugn och kokt potatis.

Hasse och Johanna har också bara varit hemma och slöt idag.

Mattias däremot har varit ute och spelat bandy, här ute på vägen.
Han fick ju nya målvaktsskydd igår.... som födelsedagspresent (i förskott).
Det var massor av skydd och rejäla sådana.....hmmm...så var även priset.

Efter bandyspelandet gick han och kompisarna iväg och skulle åka bob....
bygga hopp....osv.

Kvällen här hemma är väldigt lugn.
Johanna ugglar nere i sitt rum.....Mattias är inne i sitt rum, själv.....och Hasse
har gått och lagt sig för natta!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0