Dags för köttbullarna......

Närmast på min agenda är att jag ska ta mig ner till duschen och
duschamig och sen fixa iordning mig.
För sen ska jag börja göra köttbullarna som vi ska ha imorgon, på julaftonen.

Här ska det rullas och stekas köttbullar på 2 kilo färs.
Så det kommer väl att ta några timmar..... men jag ska få hjälp
av både Johanna och Hasse.


Nu har jag kommit till spurten vad det gäller julkort här på bloggen.
Jag har förberett en massa inlägg med bara julkort.
Och nu är det dags att publicera dom.

Jag gjort så att det kommer att publiceras ett nytt inlägg varje timme.
Och samma visa för imorgon.

Sen får ni gilla det eller inte!
Men så blir det nu!

Önskar er en god, fridfull, trevlig, rolig, lugn, glad och mysig jul!




Kommentarer
Postat av: Sabine

Det samma önskar jag för dig och din familj!



Ikväll min dotter Antje kommer hemma for jul. Vi hämtade min mor sista helg och träffas Hajos bror och hans söner pa söndag.



Krya pa dig, Matthias!



Manga kramar



Sabine

2011-12-23 @ 15:51:41
Postat av: Jaana

Sabine: Tack! Detsamma önskar jag dig och de dina!

Hoppas ni får det trevligt i jul med din dotter, mamma och Hajos bror.



Tack för krya på dig hälsningarna!



Kram!

2011-12-23 @ 18:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0