Doftljus.......

Tidigare ikväll var jag och Anette på ljusparty hos grannen min.

Det hade kommit några nya dofter....en del luktade gott, medans andra
luktade mindre gott.

Just nu var det även ett erbjudande om att köpa fem lådor med teljus, men
betala bara för tre. MEN för att få det erbjudandet var man tvungen att beställa
något från självaste katalogen.

Jag föll för "erbjudandet".
Köpte mig en teljushållare som såg ut som en lampa med skärm.
Lampan var helt i glas.
Sen köpte jag min vanliga doft på teljus, vita snöbär.
Men jag tog även två helt nya dofter, vanilj/citron och äppelblom.
Få se hur dom doftar sen när man ska använda dom?
Gott hoppas jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0