Julhandeln.......

Imorgon ska Mattias klass ha julklappsbyte, så jag var tvungen att
åka iväg och handla något till det.....för en klasskompis skulle
komma förbi här och hämta julklappen och lämna den till tjejen som ska ha den.

Johanna hade ett paket att hämta ut på Ica, så jag åkte dit och passade
samtidigt på att handla lite.
Mattias ville ha Päronsoda eller Sockerdricka.
Men ingen dera fanns på Ica....grrrrr.

Men jag hade ju redan hunnit handla lite annat, så det var bara att ställa sig
och köa till kassan, bland alla andra jäktade och stressade människor.
Det var många som var ute och handlade julmaten idag....kundvagnarna
var smock fulla med mat.... och köerna bara växte och växte.

Sen fick jag även köa till postkassan.
Där var det också en lång kö....många som skickade iväg paket och många
som skulle hämta ut paket.

När jag väl kom ut från Ica, så var det bara att gå in på Konsum.
För där har dom både Päronsoda och Sockerdricka.

Det var samma sak där.....mycket folk till kassorna och överfulla vagnar.

Så när jag väl var hemma igen, så hade det gått lite över en timme....för
att handla dricka, julklapp och några saker till.
Plus att jag var måttligt irriterad, svettig och jag hade fått huvudvärk.

Fy Fabian vad jag hatar julhandeln!!!!

Kommentarer
Postat av: mia

håller med dig till 100%

2011-12-21 @ 19:23:52
Postat av: Anonym

håller med dig till 100% gillar inte heller julhandeln :(

2011-12-21 @ 19:24:16
Postat av: Jaana

Ååh, vad skönt att höra att det är fler än jag som hatar julhandeln.... :)



Kram!

2011-12-21 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0