Lite mera snö.......

Imorse när jag vaknade och titta ut, så var det lite vitare på backen
än vad det var igår kväll när jag gick och la mig.
Trevligt!
Nu får vi hoppas att vi slipper töväder på en gång.....så att snön får
ligga kvar nu.

Visserligen har dom lovat mer snö idag, och just nu kommer det ner
liiiite snö och flingorna är så små så.
Och det verkar var ett "busväder" ute....för det tjuter och viner till
ordentligt emellan åt......

Personligen vill jag ha lite mera snö, än vad vi har just nu.
Så där att det täcker hela landskapet ordentligt.....och buskar och trän
är snöklädda.....ja, allt som finns ute ska vara lite snöiga/snöklädda.
Då tycker jag det är fint och vintrigt.
Sen ska det vara några minusgrader och helst ska solen vara framme.
Då är det en perfekt vinterdag, enligt mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0