Prickar, prickar.......

Dagen har varit rätt så lugnt hittills.

Mattias har fått mer prickar och dom börjar klias lite här och där.
Vi har köpt något skum på apoteket som man kan ha på de
kliande prickarna. Så vi har fått börja använda den lite och jag misstänker
att den kommer till mer användning snart....inom några timmar.
Det verkar som om Mattias får mer och mer prickar........

Hasse har haft utbildning idag, på jobbet.
Så han kom hem vid 14-tiden..... det blev en kortare arbetsdag för hans del.
Skönt!

Johanna har varit hemma och tagit det lugnt.
Men för ett tag sen gick hon iväg till en kompis.

Morsan var förbi här en snabbis för ett tag sen.
Det blev mycket "julaftonsprat"..... vad som ska köpas och inte köpas i matväg....
vilken tid det ska ätas..... hur det ska göras med vissa saker.....osv.
Lite "klokare" blev vi.

Snart ska jag hoppa in i duschen och göra iordning mig.
Sen ska jag ev. iväg på ett besök.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0