"Gänget" på lunchbuffé...........


Så här jävla skitig blev bilen igår när jag och Johanna var till frissan.
Det var nästan så att jag skämdes att köra med bilen idag.....till och från jobbet.
Och på jobbet var det några som undrade vart jag hade varit och åkt när bilen såg så skitig ut.

På tal om jobbet, så hade jag även fullt upp idag..... tiden den bara rusade fram.

Idag blev jag kvar över lunchen i Ludvika.
Anette som fyller år på måndag, fick för sig att bjuda oss ("vårat gäng") på kinamat idag.
Så vi blev sammanlagt 9 stycken som var iväg och åt buffé........




Här är några av "gänget"...... vi står och väntar in alla så att vi kan samåka
till resturangen som ligger en bit ifrån jobbet.....



Marie och Mats har bänkat sig vid bordet... där även jag och Anette satte oss.....




Anri, Britta och Rolf tar för sig av buffématen......




Mats skulle ta ett kort på mig och Anette.
Men det ser mer ut som om han tyckte att rosen skulle bli bra på bilden och även
synas bäst......hahahhahahaaa........





Nu är alla mätta och belåtna över den goda maten.
En liten paus och sen var det dags för efterrätten.....vaniljglass med olika färska
frukter till och kaffe och kaka.....




Vi passade på att ge Anette presenten från företaget och sen hade vi
i "gänget" köpt en fin och stor krukväxt med en fin kruka till.

Hon blev jätte glad för presenterna och ville genast öppna båda två och
titta efter vad det var hon hade fått.... lite som ett barn på julaftonen.....hahhaaaahaa....

Maten var supergod och det var jätte trevligt att sitta och äta
tillsammans på en resturang. Det blir ju lite annat då..... än vad det är och blir
när man sitter i matsalen på jobbet.....med resten av arbetsplatsens personal.

Anette, om du läser detta inlägg, så TACK så jätte mycket för
den trevliga och goda lunchen idag!!!!!!
Du är då för snäll!!!!!!



Trackback
RSS 2.0