Värst med törsten och röksuget.......

Började morgonen med att vara till Vårdcentralen och till
labbet för att lämna ännu mer prover.
Den här gången skulle jag även vara fastande.
Så från kl. 19.15 igår kväll fick jag inte äta, dricka eller röka.

Eftersom vi hade ätit julmat på jobbet igår, så var jag så
törstig hela dagen efter det....och även på kvällen, men då fick
jag inte dricka något. Det tycker jag är jobbigaste med att fasta....att
man inte får dricka något och att man inte få röka.

Igår kväll blev jag så röksugen att det vattnades i munnen på mig.
För att stå ut med röksuget gick jag och la mig tidigt igår kväll.
Jag låg och lyssnade på en ljudbok....och det dröjde inte länge förrens
ögonen blev tunga och trötta.

Imorse när jag vaknade var törsten och röksuget där.
Men det var bara att bita ihop ett tag till.

När jag lämnade labbet och kom ut, så var jag snabb som blixten med
att ta fram en cigg och tända på den.
Åååh, vad gott det smakade....

Sen hem och dricka vatten.
Ååååh, vad gott det var!

Sen var det bara att åka och jobba.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0