Juldagen......

Vid lunchtid åkte vi upp till mina föräldar.
Brorsan med familj var också där.
Vi skulle dit och äta av julmaten.....som det alltid blir så mycket kvar av.
Maten smakade lika gott idag, som igår.

Vi var kvar där ett bra tag och umgicks och vi hann även med
att julfika....som idag också var en massa gott som mamma har bakat.

Idag fick vi skratta mycket åt lilla Molly.
Hon är ju så härligt "tokig".....säger så mycket roligt....och gör så
mycket roliga miner. Idag var hon i "topp form".

Vi har även hunnit vara till Ludvika i någon timme, på eftermiddagen.

Vi kom hem för ett tag sen.

Johanna hade bråttom in i duschen när vi kom hem.
Hon ska fixa iordning sig för en utekväll.
Först ska hon och hennes kompisar ha en förfest, sen ska dom
till "hotellet", här på byn.

Själv ska jag bara vara hemma och inte göra någonting.
Är fortfarande så trött efter de sömnlösa nätterna, när Mattias hade en sån
enorm klåda. Ja, jag har väl inte sovit ordentlig någon natt efter det heller....
jag har haft sån jävla värk.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0