Energilös.....

Hela denna dag har jag varit trött....och så även Hasse.
Ja, jag tror faktiskt att hela familjen är trötta och slöa idag..... av
lite olika anledningar.
Själv är jag så trött och slut, att jag knappt orkar med mig själv.

Trodde att jag skulle få vila upp mig ordentligt nu under
julledigheten.... sova ut....ha och ta det lugnt..... osv.
Men nej, så blev det inte nu....av olika anledningar.
Jag är tröttare nu, än vad jag var när jag gick på julledigheten.... och
imorgon är det dags att jobba igen......

Nattens storm hade ställt till det lite hos mina föräldrar.
Ett skorstensskydd eller vad det heter, hade blåst av.
Altan dörren hade blåst av.
En del av presenningarna vid carporten hade blåst sönder.
Så på eftermiddagen åkte jag och Hasse upp till mina föräldrar
och Hasse hjälpte till att fixa iordning presenningen och altandörren.
Sen blev det kaffe med dopp.

Kom hem för ett tag sen.
Hasse hade lite energi kvar och åkte för en liten stund sen och skulle
titta om han kunde tvätta bilen i göra-det-själv hallen på OKQ8.

Själv har jag ingen energi....och har inte ens haft någon på hela dagen...
så jag kommer inte att anstränga mig med något....som det känns
just nu i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0