Varit till Ludvika.....

Idag har vi fått mer snö. Synd bara att det är tösnö....

Tidigare idag var jag och Johanna till Ludvika.
Vi var på ett möte. Efter det var vi till Coco Thai och åt buffé.
Vi kom i "grevens tid"....för strax efter det att vi kom, så exploderade det
in med massor av hungriga matgäster.
Vi hann ta för oss av maten innan det blev kö, trångt och nästan kalabalik.....
vi hann även välja ett bra bord....ett bord som ej var "mitt i smeten".....
Maten var god och vi blev mätta och belåtna.

Efter lunchen gick vi till Pingstkyrkans Seconhand.
Johanna hittade en massa saker som hon köpte.....bla juldukar.
Själv lyckades jag behärska mig....den här gången....att inte handla något.
Visserligen såg jag en jättefin adventssak, att ha i fönstret, som jag blev sugen på.
Men då var vi redan ute från affären. Vi såg den fina saken i ett av affärens
skyltfönster. Nu ångrar jag mig att jag inte gick in igen och köpte den......

Alldeles nyss åkte det en skoter förbi här på gatan.
Åh, gissa om jag blev sugen på att åka skoter?
Japp!!!

Men, men....det blir inget med det, idag i alla fall.
Hasse är just nu i Ludvika och gör en massa ärenden.
Själv ska jag sen senare hem till min föräldrar en sväng.
Så vinterns premiärtur på skotern får vänta ett tag till......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0