Äldre vykort med katter.......

































Kommentarer
Postat av: Anki

Hejsan,

Nu har du tänkt på MIG!!

Jättefina kort på kissemissar som jag ÄLSKAR!



Var hittar du allt och hur kommer du hela tiden på nåt nytt att sätta in här på din blogg?



Du är så kreativ och duktig!!



Jättekul att kika in här lite då och då. :-)



Kram

2011-02-23 @ 12:08:26
Postat av: Jaana

Anki: Tack!

Roligt att du uppskattade bilderna på kisse missarna, för det kommer att komma mer bilder....



Bilderna hittar jag på internet efter MYCKET, MYCKET letande...här och där.



Hur jag kommer på vad jag ska ha med på bloggen?

Jaa-a...det bara kommer...och ibland är det något som jag ser eller hör... och av det skapas en idé...så att säga.



Kram!

2011-02-23 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0