Fredagsmys.....



Löneutbetalning och fredag. Ja, då blev det "fredagsmys" på jobbet.

Pizzerian Caruso blev dagens "kock". Det blev pizza av alla dessa olika sorter och
en skink- och ost sallad.





Vi "lånade" konferansrummet och satte oss där och åt.
Det var så trevligt!
Och mätta och belåtna blev vi med.

Jag "lyxade" till lite idag, och slutade efter vårat "fredagsmys".

Meningen var att jag och Johanna skulle åka på en fotosafari, men vi
la det "på hyllan". Dels för att det var lite ruggigt väder ute...ja, det blåste ju.
Sen var både Johanna och jag trötta och slöa.

Så vi satte oss och tittade på en film istället.
Och som vanligt (nästan i alla fall), så somnade jag till filmen...mot slutet...suck.

Mot kvällningen åkte jag och Hasse till Coop Extra, på Lyviksberget, och
storhandlade. Trots att det var mycket folk ute (löningsdag), så hade
vi tur med att hitta en bra parkeringsplats och vi lyckades även komma
till en tom kassa när vi skulle betala! Så vi behövde inte köa en endaste sekund!
Så inhandlingen idag gick väldigt lätt och smidigt. Skönt!

När vi kom hem, så "ramlade" det ut grabbar inifrån oss.
Mattias och hans kompisar var på väg till Bergakul.
Skönt! Då får man lite lugn och ro ikväll.

Och eftersom det är fredag, så innebär det lite tv-tittande
vid åtta-tiden.... då börjar "Let´s Dance".
Och idag ska vi även ha "fredagsmys" här hemma, framför tv:n.



Trackback
RSS 2.0