Läggdags......

Japp, dagen blev precis så som jag befarade.

Jag har tillbringat den mesta tiden i soffan och framför tv:n.
Men jag har inte lyckats kolla färdigt ett enda helt program, utan
att somna till.
Så många inslumringar blev det...och säkert hade jag
sovit längre pass om inte mina "dryga" familjemedlemmar,
Hasse och Johanna hela tiden väckte mig....med sina
dryga sätt.... som var väldigt irriterande.

Men nu är jag "glad" för att jag inte sov längre pass.
För nu är jag jättetrött och jag ska gå och lägga mig nu..... och
förhoppningsvis får jag tillräckligt med sömn för att orka ta mig till jobbet imorgon.

Natti, natti...sussi lull!




Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas du e utvilad idag & fick sussa i lugn & ro!

2011-02-08 @ 14:49:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jaana

Daniel: Njaaäää... det blev väl lite si och så med sömnen. Men jag fick då tillräckligt med sömn för att orka ta mig till jobbet....



Kram!

2011-02-08 @ 14:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0