Onsdag.....

På förmiddagen satt jag med på en utbildning om ett
program som vi använder vid orderhanteringen, faktureringen,
inköp och en massa annat.
Programmet är stort och används av många, för olika saker.
Så en del saker som gicks igenom, var rena "grekiska" för mig.
Men det var ändå intressant att se vad MYCKET man kan göra
med programmet....om man bara kan och vet.

Idag hade Anette med sig en lunchlåda till mig.
Det var hemgjord lasagne och den var jättegod!
Hon är så snäll!!!

Slutade lite tidigare idag, för jag skulle till Dr Jens kl. 16.00.
Där blev jag stucken av långa nålar, som vanligt.
Idag gjorde det ont!!
Ja, det gör det väl varje gång...men idag kändes det tufft.
När Jens hade stuckit färdigt, så var jag helt matt och högra
axelpartiet var alldeles bortdomnad....ett tag.
Det kändes lite "otäckt".

När jag kom hem så donade jag lite med blommorna här hemma.
Och jag "röjde" lite i köket.
Tanken är väl att jag ska fortsätta att "röja" och plocka....men just
nu är insperationen bortblåst....och axeln är lite öm....så då känns
det bättre att ta det lugnt och sitta här, framför datorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0