Överraskningar......

Idag är jag trött.

På eftermiddagen somnade jag på soffan, men fick
inte sova så länge förrens Hasse var fram och väckte mig.
I och för sig så var väl det bra, för jag hade
bestämt tid med Anette om att komma hem till henne på kaffe.

Så när kvicknat till lite, åkte jag hem till Anette och Henke.
Där blev det kaffe och en massa snack.
Trevligt!

När jag kom hem, så fick jag en glad överraskning.
Hasse hade städat nere på!
Åååh, vad gullig han är!!!!

Nästa överraskning blev att Mattias stog och kockade.
Han gjorde mat åt sig själv...makaroner, korv och sås.
Åh, vad skönt att han vill börja lära sig att kocka!
Snart kanske han gör en hel middag till oss andra?.....
Ja, hoppas kan man väl alltid!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0