Snarkapparaten.......

Idag är jag supertrött, mer än vanligt.

Hasse sa att jag lät fördjävlig i natt. Ja, det har jag väl gjort
sen i torsdags, efter att dom sänkte trycket i snarkapparaten.
Jag har andningsuppehåll, snarkar och kippar efter luft...

Ringde till Hjälpmedelscentralen och frågade om dom kunde
tala om hur man låste upp apparaten för att ändra på inställningar.
Men då fick jag till svar att det gick inte.
För teknikern hade låst apparaten via ett dataprogram, och då
var man även tvungen att öppna upp det via samma dataprogram.
Så det enda alternativet var att jag kom upp med snarkapparaten dit,
så dom fick ändra på inställningarna.

Jaha?, tänkte jag. När ska jag hinna det?

Dom stänger ju kl. 16.00, så då är man ju tvungen att ta ledigt
för att åka dit.

Idag hade jag inga sånna möjligheter, eftersom jag skulle på ett
läkarbesök kl. 15.00 och dels för att jag hade fullt upp och mer där till, på jobbet.

Då kom jag på att min snälla sambo kanske ville åka upp till Borlänge
med apparaten. Och det ville han!
Han vill väl också få lugn och ordentlig nattsömn, istället för att lyssna
på mig som säkert låter som en ångvält/fisk som kippar efter luft/som en person som
försöker slå världsrekord i att hålla andan......

Åååh, vad skönt att få apparaten fixad!
För jag märker såååå väl att jag har haft andningsuppehåll och snarkat,
nu i några dagar. Dels så är man ju jätte trött. Sen blir man lite "duven"
i huvudet + att jag idag även har en jävla huvudvärk.
Men förhoppningsvis får jag sova lugnt inatt, nu när trycket är återställt
till det högre.

Eftersom jag har sån huvudvärk, så hoppade jag över vävningen idag... tyvärr.
Men jag kände att jag orkar helt enkelt inte.
Orkar knappt med mig själv.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0