Kung Bores återkomst.......



Imorse när jag klev ut och skulle åka till jobbet, så möttes jag av denna syn.
Inte roligt! Tyvärr är inte bilden rättvis, för det syns inte så bra hur mycket snö
som låg på backen och vilket jävla busväder det var....snön den yrde....huvva.





Att vara rökare idag och behöva stå ute och blossa i snöovädret, var inte skoj.
Vid våran "rökruta" såg väggarna ut så här.... och mycket snö på backen var det.
Så idag blev det inte ett endaste njutfullt bloss draget....utan man "blårökte" ciggen
istället....samtidigt som man svor över det kyliga, blåsiga och snöiga vädret.





Den här snöhögen kom till idag.... mycket snö blev det i den högen.
På kortet syns cirka halva snöhögen.....





Skitväder!!!!
Här ser man att snön yr med vinande vindar....





När jag skulle åka hem, efter jobbet, så såg min bil så här fin ut framtill.
Och resten av bilen såg ungefär likadan ut.....





Motorvärmarstolparna är efter denna vägg....och snön hängde lite "farligt" över
takkanten....så man var lite orolig när man skulle fram till stolpen för att dra ut kabeln.....
och när man skulle borsta av snön framtill på bilen.....
men jag hade turen med mig....denna gången i alla fall....snön
förblev kvar på taket.
Puuuh!!!



Trackback
RSS 2.0