Seconhand, Rusta och Coop Extra........

Min tänkta städ- och donardag blev det inget av, i dag i alla fall.
För på eftermiddagen åkte jag och Johanna till Ludvika.





Vi var till Pingstkyrkans Seconhandaffär och gick runt i lugnan ro och tittade på allt.
Både jag och Johanna fyndade lite saker.





Jag köpte en gardinkappa på några meter för 20:-. Två böcker för 10:-/st och
en vit blomkruka för 10:-.





Igår var jag också till Seconhandaffären och då fyndade jag dessa.
En broderad duk för 10:- och sen en liten lampa för 30:-.





Sen åkte vi till Lyviksberget.
Där var vi först in på Rusta och handlade lite smått och gott.
Ja, mest hygiensaker.....





Sen var in på Coop Extra och handlade mat.
Där var det mycket folk, så det blev lite trångt i mellan åt, mellan hyllorna.
När vi handlat färdigt, så stannade vi till vid konditoridisken och köpte med oss
vaniljmunkar som Hasse hade beställt och semlor till oss alla.

Hasse ska snart göra kaffe och då ska vi smaska i oss semlor.

Mattias har en nattgäst här i dag, Markus.
Dom ska sitta och spela dator hela kvällen och en del av natten.
Markus har med sig en egen dator, så nu sitter
dom inne i Mattias rum framför varsin dator och "umgås".....

Själv ska jag titta på "Let´s Dance" och titta hur duktiga
Figge och Frank är idag.



Trackback
RSS 2.0