Kidsen hemma igen.....

Så var snart denna dagen slut.
Och helgen gick fort förbi, som vanligt.
Inte hann man väl med allt man hade tänkt sig...suck.

Vid 17-tiden var jag och hämtade kidsen från Ulvshyttan.
Vägen var ungefär lika som igår....kanske lite halare idag?
Men det var bara att sänka hastigheten och ta det lugnt.

När jag kom till Seppo, så satt kidsen och spelade tv-spel.
Seppo hade kaffe färdigt, så jag satt mig ner och fikade lite.
Dom hade varit till Aqua Nova idag och roat sig.
Dom hade haft det jätte roligt.

Efter att vi kom hem, så har vi bara tagit det lugnt.

Tidigare idag tog jag fram blåbär från frysen.
Så nu på kvällen har jag och kidsen ätit vaniljglass med blåbär.
Mmmm....vad gott det var!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0