Lånat böcker......

Mattias blir piggare och piggare, men han har
fortfarande lite feber.
Så han får stanna hemma imorgon med, och då
blir det ju att ävan jag är hemma imorgon från jobbet.

Jag har varit hemma, nästan hela dagen.
Jag var en sväng till bibblan med böcker som jag hade lånat
sen förut. Lånade även med mig hem några nya böcker.
Det är böcker med olika matrecept.
Jag tänkte jag skulle hitta enkla och bra recepter på
god mat, så att man varierar ännu mer på maten man kockar.
Annars blir det gärna så att man gör "samma" mat
hela tiden....det som sitter i ryggmärgen.

Vet ej om jag håller på att bli dålig?
För jag fryser och har lite huvudvärk.
Men det har jag ju haft till och från nu ett tag, och inget
mer händer.

Så få se hur man mår imorgon?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0