Såååååååå SNYGG!!!!!........

Otroligt, men sant!
På årets andra arbetsdag så FÖRSOV jag mig!!!! SUCK!
Så jag kom ca 1½ timme försent till jobbet idag.

Jag har INTE hört väckarklockan!
Ibland så kan man ju stänga av klockan och tänka att:
"jag vilar bara i någon minut"....och så somnar man om igen.
Men jag har inget minne av att jag skulle ha gjort så.

Ja, ja...det är som det är.
Jag kom till jobbet till slut...och på jobbet hade jag fullt upp.

När jag kom hem från jobbet, så satte jag mig framför tv:n
och zappade lite. Till slut hamnade jag på en kanal som visade
en dokumentär om Elvis, när han var på en turnering.
Åååh, han var ju såååååååå SNYGG!!!!
Sjunger BRA gör han också!!!!!

Just nu är Hasse iväg till Ludvika för att hämta hem Johanna och Mattias.
Dom har varit på bio och sett den senaste Harry Potter filmen.
Få höra vad dom tyckte om den då?
Ja, Johanna tycker nog den är bra, men jag tror nog att Mattias
kan tycka att den var lite för läskig.
För jag har hört att filmerna blir otäckare och läskigare för
varje ny film.





Kommentarer
Postat av: Karina

Ja, jag skulle inte vilja kalla Harry Potter för barnfilm precis... De kan nog upplevas lite läskiga av barn, som du säger.



Såg du den nästan två timmar långa "skvallerdokumentären" som handlade om desperata hemmafruarna häromdagen?

2011-01-04 @ 22:24:22
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Jaana

Karina: VA?!?!?!?! Har det varit en dokumentär om de desperata hemmafruarna???? Faaaa-an, då har jag missat det helt! Typiskt!



Håller med dig om att Harry Potter filmerna inte kan kallas för barnfilmer.



Kram!

2011-01-05 @ 09:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0