Trött.....

Fy sjutton, vad trött jag är idag!
Den här jävla axeln stör min nattsömn och har gjort det
nu lääääänge....och det blir bara värre....suck.

Idag var Johanna på Högbergsskolan och hade lektioner.
Så när hon slutade vid 14-tiden hämtade jag henne och sen åkte vi hem.
Jag tog alltså lite ledigt där på eftermiddagen, från jobbet.

Efter det att vi kom hem, så har jag inte gjort någonting.
Jag har bara vilat och jag höll på att somna, men jag lyckades
kämpa emot....

Snart ska jag och Johanna till frissan.
Sen har jag vävning.
Har egentligen ingen ork och lust att gå på vävningen, men eftersom
jag inte var där förra gången så ska jag dit ikväll, en stund i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0