Martin o lasagne i Ulvhyttan och krånglande dator här hemma.....

Förmiddagen gick lite i städhetstecken.
Jag plockade och städade i köket och lite i hallen.
Längre än så kom jag inte, för sen på eftermiddagen skulle jag
skjutsa Johanna och Mattias till Ulvshyttan.









Dom skulle till deras pappa, Seppo.
Kidsen ska även sova över där i natt, och hämtas hem i morgon eftermiddag.





Storebror Martin var också hos Seppo.
Det var så roligt att se och träffa honom igen.
För det är nog närmare ett år sen som vi träffade honom sist.

När vi gick in till Seppo, så tog jag massor av kort.
Men den amatör som jag är, så hade jag ingen blixt på....och inte märkte jag
det heller (?)... så korten blev tyvärr väldigt dåliga...grrrr.





Strax efter det att vi kom till Ulvshyttan, så var det matdags där.
Så då knatade vi upp till matsalen och satt oss och åt.
Och det var här som Johanna påpekade för mig att jag hade ju ingen blixt på,
när jag tog kort  (efter att jag hade klagat över att korten inte blev bra,
när jag tittade på dom).





Det var lasagne på menyn.
Och den var jätte god!





Vägen mellan Smb och Ulvshyttan var lite väl isig.
Men det var bara att åka försiktigt och lugnt....och hoppas på att alla andra
medtrafikanter gjorde det samma.


När jag kom hem, så hade Hasse städat färdigt nere på.
Åh, vad glad jag blev!

Nu har jag suttit här framför datorn i flera timmar och donat och grejat.
Av någon anledning är datorn jävligt seg och vill inte nå det jag vill?
Så jag har rensat bilder, kört filrensning och nu kör jag scanning av hårddisken.
Men där i mellan har jag fått starta om programmen, för det har hakat upp sig fler gånger.
Så just nu känner jag mig väldigt frustrerad över denna datorn.

Det här inlägget har jag hållt på med i flera timmar nu
(med alla avbrott, upphakningar, nedstängningar...osv).
Och bilderna har tagit jätte långt tid att ladda ner....grrrr.

Men nu så är jag färdig med detta inlägg!



Trackback
RSS 2.0