1:a semesterdagen har börjat......

Första semesterdagen har börjat väldigt lugnt för min del.
Jag har fortfarande inte duschat och klätt på mig.

Jag har sovit dåligt inatt, så jag är trött och seg.
Gick upp före kl. 08.00 och satte mig framför tv:n tillsammans
med Hasse. Det gick inte länge förrens jag började slumra till....
lite då och då.....och samtidigt kämpade jag emot för att inte somna.
För har jag väl klivit upp ur sängen, så vill jag ju inte sova mer.... även
om jag skulle behöva det. Då känns det som om man sover bort hela/halva dagen ju.

Johanna och Hasse har åkt till Borlänge.
Dom skulle dit och shoppa lite.
Johanna skulle bl a köpa ett objektiv till sin systemkamera.

Jag skulle också vilja ha en systemkamera med många olika objektiv.
Då skulle man kunna fotografera på ett helt annat sätt.
Men, men....det får bli en investering längre fram i framtiden.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0