21 juli....... Regnig dag.....

Alla är vi nog lite trötta och slitna.....för vi har slappat
hela förmiddagen. Ingen har haft bråttom med göra
iordning sig och hitta på något.

Det har regnat hela dagen idag.
Vi har bra varit här i lägenheten och semesterbyn.
Vi åt hämtpizza idag igen.

Vid 18-tiden kände jag och kidsen för att göra något.
Så vi gick till äventyrsbadet.
Jösses, vad folk det var där!!!
Vi fick köa ett bra tag för att komma in.
När vi kom var kön ändå ut på gatan.

I själva badet var det mycket folk, för min smak.
Det var trångt, man hade svårt att slappna av och bada... för
alltid fanns det någon alldeles intill en och som var i vägen.
Och ljudnivån var jättehög och stressande.
Så idag var det ingen skönt att bada där.... men kidsen
tyckte det var okej.

När vi badat färdigt och skulle ut, ja, då fick vi köa igen!
För att få komma ut!

Resten av kvällen sysselsatte vi oss med att rita/måla och kolla på tv:n.
Den tv-kanalen som jag tittar mest på är Eurosport!
Inget jag gör i normala fall.
Men det är den enda kanalens program man kan titta på utan att
behöva förstå ett enda ord av tyska.
Så de program som har blivit lite av mina favoriter är;
simhopp och Dart (pilkastning).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0