Fantastisk och underbar sambo........

Jag har då en FANTASTISK sambo!!!

Medans jag. idag, inte har gjort något annat än gäspat
och "ojjat" mig över hur trött jag är (sen jag kom hem från jobbet)
och umgåtts med Teresa ute på våran altan, så kom Hasse
hem från jobbet och började städa på en gång.

Han har jobbat ett eftermiddagsskift och kom hem kl. 20.00.
Då började han på en gång med att byta sängkläder i våran säng...
damma, dammsuga och torka golvet i vårat rum.

Sen gick han loss på toaletten här uppe och städade den.

Sen har han dammsugit hallen här uppe.

Sen gick han nerpå och donade lite i köket.
Och nu dammsuger han nere på.

Vilken karl jag har va!?

Helt underbar!!!!!!!!

Jag uppskattar VERKLIGEN när han städar, och det utan att man
ens behöver be om det (som man annars är van vid....sen förut...).

Ja, man ska ju inte behöva be om något sånt, för det borde ju vara
självklart att man hjälps åt med ALLT.

Men så är det ju inte oftast i ett förhållande....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0