Fuktigt också......

På jobbet hade jag fullt upp, så min halva arbetsdag gick
väldigt fort förbi. Och så även denna arbetsveckan, eftersom jag
bara har jobbat 2 dagar.
Alldeles perpekt!

Ännu en varm och jobbig dag!
Nu även med fukt....alltså det är väldigt kvaft.
Hmmm....bara det inte blir att åska till kvällen....huvva.

Johanna har åkt upp till Borlänge med sin pappa och "Olga".
Dom skulle till Peace & Love festivalen.

Kycklingmamma som jag är, så känns det skönt att hon är där
med sin pappa.... ja. och "Olga" för den delen med.
Oroar mig inte nå.....ähum....ja, nästan inget i alla fall.

Hasse är för tillfället ute och åker på motorcykeln.

Jag och Mattias är bara hemma och tar det lugnt.
Ja, jag orkar då inte göra något i denna hemska tropiska värmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0